Irány Anglia!

El vagyok kelve!!! :D Megyek Angliába au pair-kedni. Sőt, már itt is vagyok! ...és, ha már itt vagyok leírom pár élményemet!;)

Friss topikok

  • Anastasia-: Jó a sztori, írj még! (2012.07.10. 14:25) Tükörtörés - a teljes story
  • zsoltibacsi: Jó kis bejegyzés! (2011.02.25. 00:06) Egyszer lent, egyszer fent
  • SM_Rózsa: Uh, én évekkel ezelőtt voltam aupair Angliában, de a leírtak szerint semmi nem változott. :-) Egy ... (2010.12.05. 02:00) Az angolok megbuktak
  • Koandi: Szióka, a tükörtörést te csináltad :(? Mi lett a kövekezmény? Szóval írnál egy picit a vezetésről.... (2010.10.14. 09:11) Szeptember
  • slamx: hmmmmmm... Ehhez képest még is én csavartam be a házatoknál a mozgásérzékelős külső lámpába a vill... (2010.10.10. 12:59) Vissza Angliába...

Ennyien olvassuk most

Egyszer lent, egyszer fent

2010.04.23. 21:40 - Dudu14

Címkék: anglia nyelvtanulás angol aupair

Nehéz hetem volt, nem tagadom.

Ciara nem viselkedett túlságosan kedvesen... nem csak velem, senkivel. Voltak problémáink egymással, amit eltitkoltam a szülők elől, de mostmár tudom, nem kellett volna. Tegnap kiderült a turpisság. Amikor ugyanis felkaptam Jaredet (pick up), és ő is megkérdezte milyen napom volt, kibukott belőlem, hogy nagyon nehéz hetem van, mert nem pendülünk egy húron a kislánnyal. Jared azt mondta, ha Ciara annoyed me - azaz ha a húga bosszant engem - akkor szóljak a szüleiknek, és mivel én nem tettem, ő szólt. De a helyzet az, hogy nem bosszant, csak egyszerűen nem tudom megérteni az állandó hangulatváltásait, a folyamatos nyavalygássait, hogy ha hozzá sem érek már visít, hogy én bántom őt... és a félelmetes arcjátéka, ami megrémiszt....Egyik pillanatról a másikra változik, ugrál vagy visít, látszólag minden ok nélkül....
Sajnálom... ezennel tudatom minden egyetemi tanárommal, és a kormánnyal, hogy a rám vesztegetett öt év, és a több millió forint, amibe az oktatásom került úgy tűnik, kidobott idő és pénz volt....  ezt nem tudom megérteni, hiába vagyok pszichológus.... hazudok, mert azért értem, csak nem tudok vele mit kezdeni...

Azaz nem tudtam. Nehéz napok voltam, de azt hiszem, megtaláltam a megoldást. Köszönöm anyu a sok segítséget! Thanks Mum!
Már egész más stratégiám van, és azt remélem, be fog vállni.

Egyébként rá kellett jönnöm, hogy ez a hirtelen hangos üvöltés, a hihetetlen magas hangon nyavalygás valami érthetelen okból egy teljesen természetes angol szokás "Oh it's so sweet!"  "Oh it is very beautiful, very nice" "How are you Boo-boo (=Ciara)?" hát ezzel kiütik a magas C-t! Mármint a felnőttek! Hogy azok is mit össze tudnak nyavalyogni.....
Szilvi barátnénkat sosem hallottam így beszélni csodálatos ikreivel, mégis imádja őket, és ennek hiánya úgy vélem, a gyerekekben sem okoz maradandó károsodást.... hát mindegy.

A lényeg, hogy már sokkal jobban vagyok.
És mielőtt mindenki azt hinné, ez azért van mert ma Ciara egész nap nem volt itthon, és egyész nap egyedül voltam... HÁT NEM!!!.... nem egészen! :)
Mivel kb. fél 11-től szabadon tehettem a dologmat itthon, ezért gyorsan megcsináltam mindent, és elugrottam a Purley Language School-ba. Nyelvórákra fogok járni! :D
Azokon a heteken, mikor a gyerekek suliban vannak, Tuesday, Wednesday, Thursday én megyek és megtanulok angolul! Remélem....
Kiderült ugyanis, hogy jól gondoltam én azt, hogy my Englis is very poor! A suliban ezt megerősítették, de nem csak ott. Megkeresett az elődöm jóbarátnéja, felhívott telefonon, majd Skype-on értekeztünk és mikor írtam neki chaten, hogy bocsi, de rossz az agolom, akkor jelezte, hogy igen. Hát ez van... de van még mindig 7 hónapom és 2 hetem arra, hogy feljesszem. :)

Ennek érdekében pedig holnap este Stephanival az állítólag ilyesztően magas és hatalmas szemű lánnyal elmegyek bulizni (itt a család csak úgy emlegeti, hogy a scary girl). Hogy hova és hogyan, azt még nem tudom, de azt tervezem, addig nagyon kipihenem magam!
Vasárnapra meg Andreával ígértettem meg találkát :)
Jajjj nagyon izgulok!
Sajnos nem vagyok jó barátkozós... a barátaim tudják :D ... igyekszem jó fej lenni, és ezzel gyakran elrontok mindent, aztán meg magamat adom... ami még rosszabb :) ....végül kiderül rólam, hogy kapcsolattartásban sem vagyok elsőosztályú... szóval azt hiszem ideje imádkoznom egy kicsit, hogy legyenek új barátaim! :)

Reménykedvehétvégétvárva viszlát!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://aupairlany.blog.hu/api/trackback/id/tr841946735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angolnyelvtanitas.hu · http://www.angolnyelvtanitas.hu 2010.04.24. 10:52:32

Üzenem azoknak, akikkel beszéltél, és mondták, hogy rossz az angolod, hogy menjenek tanárnak! Kitűnően tudnák motiválni a tanulóikat. :)

Menni fog az! Sok angolt fel lehet szedni, miközben egy mentálisan betegecske gyereket kezelsz... Itthon meg már csak angolul vállalsz majd terápiát...

slamx 2010.04.24. 13:20:10

Szép.Minden bejegyzésedet én olvasom elsőként, de eddig még nem jött össze egy első komment sem!;))
Na majd legközelebb!;)

Azért ennek a bejegyzésnek én olvastam az első, iszonytatóan hosszú, a megpróbáltatásaidat aprólékosan ecsetelő verzióját is!
Az sem volt rossz, de ez tényleg olvasmányosabb!;))
Nekem abban az a rész tetszett (amiről később megbeszéltük, hogy nem teljesen úg történt és különben is....) a legjobban amikor a teniszpályán Ciara-val vannak problémáid és kiabál veled, mire Te nem tudván már mit tenni megpróbálod túlkiabálni.
Amit Ciara igen rosszul tűr és rád kiált: - Shut up!
Mire nálad is betelik a pohár, vérben forgó szemekkel lehajolsz hozzá és a fogaid közt csak ennyit sziszegsz neki:
- What....?????!
..és a szemeidből látszik, hogy ez az a pillanat amikor csak egy szemtelen visszaszólás kell és feldarabolod a körömvágó ollóddal, hogy a teniszpálya közepén ásd el a hisztis kiscsajt...!

Ciara is érzi a helyzet súlyát és hátralép egyet, majd kérő hangsúllyal ezt hebegi:
- .....kicsit beszélnél halkabban? Jó?

:DDDDD
Oké, tudom, hogy nem pont így történt minden, de milyen jó jelenet lenne ez egy standup-ban??;))))

D.Györgyi 2010.04.24. 18:16:13

Na nehezen de sikerült regisztrálnom.Nem vagyok egy sz.gép zseni.... Szorgalmasan olvasom a híreidet. Örülök, hogy most jobb a helyzet de azért ne kiabáljuk el. Hisztis gyerek az hisztis gyerek...... Nem rémíteni akarlak. Klassz hogy így mindig tudunk Rólad. Kitartás pussz

Álmi 2010.04.26. 20:59:12

Hááát...bizony, néha nehéz, de ez tanít bennünket, erőssé, leleményessé tesz!
Ciara nem ok nélkül olyan, amilyen, meg kell őt érteni -és SZERETNI! Vagyis nem osztom Gitta véleményét!!!
Légy vele kedves, szerető, KÖVETKEZETES! és meglátod, szép lassan Ő is változni fog, és valóban megszeret!!
Ezt ne feledd!!
Még akkor sem, ha Steph is tudja, hogy gázos a kis csaj!
Nem hozzá adni kell, hanem tompítani a fusztráltságát.....gondolj mindig magadra....az esetleges párhuzamokra az életetekben, a TÜKÖRRE !!!! Inkább csinálj belőle paródiát, mint szomorúságot, fusztráltságot a magad számára...Így nagyon színes lesz ez az oldal és mindenki mosolyogva olvashatja!!


süti beállítások módosítása