Irány Anglia!

El vagyok kelve!!! :D Megyek Angliába au pair-kedni. Sőt, már itt is vagyok! ...és, ha már itt vagyok leírom pár élményemet!;)

Friss topikok

  • Anastasia-: Jó a sztori, írj még! (2012.07.10. 14:25) Tükörtörés - a teljes story
  • zsoltibacsi: Jó kis bejegyzés! (2011.02.25. 00:06) Egyszer lent, egyszer fent
  • SM_Rózsa: Uh, én évekkel ezelőtt voltam aupair Angliában, de a leírtak szerint semmi nem változott. :-) Egy ... (2010.12.05. 02:00) Az angolok megbuktak
  • Koandi: Szióka, a tükörtörést te csináltad :(? Mi lett a kövekezmény? Szóval írnál egy picit a vezetésről.... (2010.10.14. 09:11) Szeptember
  • slamx: hmmmmmm... Ehhez képest még is én csavartam be a házatoknál a mozgásérzékelős külső lámpába a vill... (2010.10.10. 12:59) Vissza Angliába...

Ennyien olvassuk most

Vissza Angliába...

2010.09.03. 17:37 - Dudu14

avagy "EZ AZ EGÉSZ A VÁLTOZÁSRÓL SZÓL"

Megint itt....

Az otthon töltött idő, természetesen csodálatos volt. Rengeteg szép élmény, boldog nap, jó barát és szívemnek oly kedves személy vett körül.
Sajnos nem mindenki hisz az idő kevés volt.

Persze egy-két dologra azért elég.
Például Horvátországra....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sok minden történt, de ez a két hét mégiscsak elrepült... arany szárnyakon, de tovaszállt...

Mikor a repülő London felé fordult, felmerült bennem a kérdés, mit keresek itt? Miért is megyek vissza? Minek nekem a nyafogós gyerek, hogy sosem igazán jó, amit teszek, és ritkán van igazam?  Itthon szeretnek, elfogadnak, becsülnek, megölelnek... Talán el kéne kiálltanom magam, hogy 'baj van a bal köpennyel!' .... de aztán nem tettem :)

Felmerültek ugyanis az érvek... előbukkant a motiváció:
- nyelvtanulás: az rendben van, hogy mostmár megszólalok angolul, de nem lenne baj, ha értelme is lenne annak, mit mondok.
- utazás: Anglia felfedezése, London bebarangolása, egy másik kultúra belélegzése
- tapasztalat gyűjtés: hogyan kell bánni gyerekekkel, hogyan lehet élni egy családban, és abba jól beilleszkedni, megtalálni a hangot más kultúrából jött emberekkel, megismerni a világot azáltal, hogy a föld mindent pontjáról jött fiatalokkal megismerkedem, elmenni bulizni úgy, hogy másnap emlékszem, hogy mi történt az éjjel.... és hát lássuk be a mosogatás még mindig nem az erősségem, a vasalásom pedig kifejezetten lassú és mondhatni hasztalan... Szóval van még itt mit fejlődni.

Ezennel jelenteném Őfelségének a Királynőnek, hogy országa nevetezesen Nagy-Britannia még nem érte el a megfelelő szintet abban, hogy "megjavítson" engem, éppen ezért kérek engedélyt még további 6 hónap ittartózkodásra. Pecsét, aláírás....
És habár Laci útlevelét mutattam fel, mégis beengedtek az országba, úgy gondolom kérvényemet elfogadták.

Aki szemfüles most rájött, hogy ami 4 hónappal ezelőtt 7 hónapvolt, az most hogy lett 6? Hát igen. 2011 márciusáig tervezem tartózkodásom eme ködös, esős vidék zöld földjén, ezzel a döntéssel érkeztem vissza.

Ezt két perccel azután, hogy elmondtam a családnak meg is bántam. De a helyzet az, hogy ők voltak a cselesek!!! Előbb üdvözölt az anyuka és beszélgetett velem és kérdezett a maradási szándékaimról és a kislány csak azután kezdett el sikítozni, ugrálni és teljesen kivetkőzni önmagából "örömében"... Az anya ezekután persz elárulta, hogy az egész nyaralás így telt, a kislány nagyon rossz volt, és rengeteget veszekedtek vele... de "hála istennek most már itt vagyok én"
Egy szó jutott eszembe a k****f***ba! Így egybe! :D
Na ez az öngól!

De nem volt sok időm szomorkodni, nosztaliázni, vagy egy kicsit hozzászokni az itteni levegőhöz, ugyanis az első alkalommal, ahogy bekapcosltama gépem Steph annyit írt:
"Meg van a hétvégi terv! Látni akarom, hogy bevadulsz! Őrületes partynk lesz, készülj!"

Hát... nem készültem fel... kicsit félek is rögtön a mélyvízbe ugrani, de reméljük kiderül majd, hogy tudok úszni.

A hétvégét így hát megint Stephnél töltöm, hiába is keresnétek :)
Legkorábban vasárnap délelőtt leszek, mert muszáj hazajönnöm kipróbálni az új autómat.
Kapok egy új Renault Clio-t... mármint nekem lesz új, egyébként 2 éves, és VÁLTÓS!
Most aztán fuccs az automata kényelemnek, ezért is kell gyakorolni, mielőtt visszaengedik a "veszélyes elemet" a forgalomba! :)
 

Mindenkit üdvözlök Angliából, rendeben vagyok és jól vagyok, remélem az otthoniakról is ez mondható el!

Igyekszem gyorsan lezavarni ezt a 6 hónapot és egy teljesen más emberként visszatérni.

A repcsin... mikor a félelmeim elindultak a gyomromból a torkom irányába, a mellettem ülő srác ölébe néztem, aki egy Osho könyvet tartott a kezében ezzel a címmel:
"Ez az egész a változásról szól"

Ezen a ponton kicsit megnyugodtam, mert azt hiszem tényleg így van. Nekem most ez az egész a változásról szól... levetkőzni korlátokat (mint pl: "én sosem tudok megtanulni egy nyelvet"), új élményeket és viselkedés-rendszereket avagy éltstílust beépíteni... Tanulni, gyűjteni, változni és változtatni.
Miről szólna ez élet, ha nem erről? És ha csak ennyi is, már önmagában megéri! Ugye?

A bejegyzés trackback címe:

https://aupairlany.blog.hu/api/trackback/id/tr602269433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

slamx 2010.09.06. 19:33:31

...talán igen.
talán nem.
...az idő majd eldönti.;)

Jana Montana 2010.09.21. 08:37:41

Kedves Anikó!

Nem ehhez a postodhoz illik, de hadd kérjem ki magamnak a nevedben:
Mi bajod van magaddal??? Tök jól nézel ki, ritka szimpatikus, és nyugalmat árasztó lényed van! Ha megérdemelnéd, azt is írhattam volna, hogy szép vagy!:)
És nem vesznek észre? Talán túlságosan hitetlen vagy, és elfordulsz, ha bárki rád néz. A lányok kedvencei meg mindig unalmas egerek a szürke hétköznapokon, és tök kiábrándító, amikor egy olyanra kell mosni, és nem tud egy villanykörtét sem becsavarni a te segítséged nélkül:)

Üdv:
Jana

gracegirl0819 2010.10.08. 13:57:45

Szia!

Anna vagyok, és én is au pair Londonban. Nem tudom, hogy pontosan hol vagy, de én Hendonban majd egysszer szívesen találkoznék veled. Mellesleg én most vagyok itt először, és csak 3 hete.
Köszi előre is a válaszod, Anna

Dudu14 2010.10.08. 20:32:27

@Jana Montana: Kedves Jana! Megfogtál. Nagyon köszönöm a szavaidat... valóban kilóg némi önbizalomhiány a soraimból, de dolgozom az ügyön :)
A pasikról szólva pedig; én azt hittem az teljesen természetes, hogy semelyik sem tud becsavarni egy villanykörtét sem! :D
És lehet, hogy kicsit szigorúnak tűnök az erősebbik nemmel kapcsolatban, de még nem találkoztam olyannal, amelyiknek ne lett volna egy olyan fura és érthetetlen hiányossága, amin én nőként is teljesen megbotránkoztam.... pedig elvileg mi, nők neveljük fel őket... ?!??!!
:)

Dudu14 2010.10.08. 20:39:23

@gracegirl0819:
Szia Anna! Szívesen találkozom veled persze. Én nem konkrétan Londonban lakom, hanem délen, Surrey megyében, Chipsteadben.. (közeli városok: Couldson, Purley, Epsom.....)
Vonattal járok be Londonba sightseeingelni vagy bulizni kizárólag hétvégenként. Elvileg most vasárnap bent leszek hajótúrán a Temzén féláras kedvezménnyel, ha gondolod, csatlakozhatsz, lesznek ott mások is, persze még nem 100%, de minden valószínűség szerint. Pluszz november 7-én lesz egy magyar est Londonban valószínűleg a The Grand-ban a Clapham Junction-nál, ahova jönnek stund-up-osok úgy mint Hadházi és KAP. Én ott leszek, és viszek egy osztrák-magyar csajszit is, plussz lesz ott egy Magyar Nanny is Londonból, akivel egy hasonló estén ismerkedtem meg. Szóval oda is eljöhetnél...
De itt a mailcímem, keress, ha érdekel: kispock@gmail.com

Üdv

slamx 2010.10.10. 12:59:16

hmmmmmm...
Ehhez képest még is én csavartam be a házatoknál a mozgásérzékelős külső lámpába a villanykörtét - ami akkor már úgy jó 1,5 éve kiégett!!;))
Pedig "férfiként" ez igen megterhelő volt számomra és megdöbbentett, hogy a házban lakó rengeteg okos nő ezt a problémát ennyi időn keresztül nem kezelte...;)


süti beállítások módosítása