Irány Anglia!

El vagyok kelve!!! :D Megyek Angliába au pair-kedni. Sőt, már itt is vagyok! ...és, ha már itt vagyok leírom pár élményemet!;)

Friss topikok

  • Anastasia-: Jó a sztori, írj még! (2012.07.10. 14:25) Tükörtörés - a teljes story
  • zsoltibacsi: Jó kis bejegyzés! (2011.02.25. 00:06) Egyszer lent, egyszer fent
  • SM_Rózsa: Uh, én évekkel ezelőtt voltam aupair Angliában, de a leírtak szerint semmi nem változott. :-) Egy ... (2010.12.05. 02:00) Az angolok megbuktak
  • Koandi: Szióka, a tükörtörést te csináltad :(? Mi lett a kövekezmény? Szóval írnál egy picit a vezetésről.... (2010.10.14. 09:11) Szeptember
  • slamx: hmmmmmm... Ehhez képest még is én csavartam be a házatoknál a mozgásérzékelős külső lámpába a vill... (2010.10.10. 12:59) Vissza Angliába...

Ennyien olvassuk most

Szeptember

2010.10.13. 17:14 - Dudu14

Ezt a bejegyzést kétszer vesztettem el.

Többet nem vesződöm az írással:

STONEHENGE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TÜKÖRTÖRÉS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LONDONI DUMASZÍNHÁZ

Hihetetlen, hogy élőben láttam Kőhalmit!!!! és a Kiss Ádámot is.
És hihetetlen, hogy csináltunk közös képeket, amiket soha az életben nem fogunk látni.
(a szürkekockás pötty vagyok)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most pedig mennem kell.

to be continued

A bejegyzés trackback címe:

https://aupairlany.blog.hu/api/trackback/id/tr982369094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koandi 2010.10.14. 09:11:21

Szióka,
a tükörtörést te csináltad :(? Mi lett a kövekezmény? Szóval írnál egy picit a vezetésről....
köszi
Andi


süti beállítások módosítása