Irány Anglia!

El vagyok kelve!!! :D Megyek Angliába au pair-kedni. Sőt, már itt is vagyok! ...és, ha már itt vagyok leírom pár élményemet!;)

Friss topikok

  • Anastasia-: Jó a sztori, írj még! (2012.07.10. 14:25) Tükörtörés - a teljes story
  • zsoltibacsi: Jó kis bejegyzés! (2011.02.25. 00:06) Egyszer lent, egyszer fent
  • SM_Rózsa: Uh, én évekkel ezelőtt voltam aupair Angliában, de a leírtak szerint semmi nem változott. :-) Egy ... (2010.12.05. 02:00) Az angolok megbuktak
  • Koandi: Szióka, a tükörtörést te csináltad :(? Mi lett a kövekezmény? Szóval írnál egy picit a vezetésről.... (2010.10.14. 09:11) Szeptember
  • slamx: hmmmmmm... Ehhez képest még is én csavartam be a házatoknál a mozgásérzékelős külső lámpába a vill... (2010.10.10. 12:59) Vissza Angliába...

Ennyien olvassuk most

BOLDOG SZÜLINAPOT!

2010.08.10. 00:06 - Dudu14

Ezúton kívánok nagyon sok

boldog

születésnapot az én drága

anyukámnak!

 

Te adtál nekem életet, és ami még fontosabb, leckéket arra, hogyan kell élni. Te vagy minden jónak a forrása, amit elértem életem során. Mami, köszönetet mondok mindazért, ami vagy és ami én vagyok.
(Weatherford)

  

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT ANYUKÁM!

  

     Hamarosan személyesen is köszöntelek,

      addig is: ölel és csókol örök kislányod!

A bejegyzés trackback címe:

https://aupairlany.blog.hu/api/trackback/id/tr772210736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Álmi 2010.08.10. 16:35:57

Lebuktam! De nagyon nagyon köszönöm!!! Aranyos vagy!! És nagyon nagyon örültem neki...láttad, mennyire.
Én is nagyon nagyon várom, hogy megölelhesselek!!
Puszi, szeretlek

lulesz 2010.08.10. 18:41:30

Gyönyörű idézetet találtál Anikó! Mi is boldog szülinapot kívánunk édesanyádnak, de majd inkább telefonon!
Te meg vigyázz magadra és nagyon várunk már haza.

Puszilunk. Kinga és Máriusz. Na és Gabi is.
Ja, és édesapámmal Ancsa egy napon született. Pár év különbséggel. Nem is tudom mennyivel...

Dudu14 2010.08.11. 14:55:54

@Álmi: Én is Anyukám!!!
Már csak 6-ot kell aludni! :)

Dudu14 2010.08.11. 14:57:07

@lulesz: Hjajjjj én is várom már, hogy otthon legyek!
És nagyon sok boldog szülinapot apukádnak így utólag is!!!
Ezek az oroszlánok hogy mennyien vannak!!! :)


süti beállítások módosítása