Irány Anglia!

El vagyok kelve!!! :D Megyek Angliába au pair-kedni. Sőt, már itt is vagyok! ...és, ha már itt vagyok leírom pár élményemet!;)

Friss topikok

  • Anastasia-: Jó a sztori, írj még! (2012.07.10. 14:25) Tükörtörés - a teljes story
  • zsoltibacsi: Jó kis bejegyzés! (2011.02.25. 00:06) Egyszer lent, egyszer fent
  • SM_Rózsa: Uh, én évekkel ezelőtt voltam aupair Angliában, de a leírtak szerint semmi nem változott. :-) Egy ... (2010.12.05. 02:00) Az angolok megbuktak
  • Koandi: Szióka, a tükörtörést te csináltad :(? Mi lett a kövekezmény? Szóval írnál egy picit a vezetésről.... (2010.10.14. 09:11) Szeptember
  • slamx: hmmmmmm... Ehhez képest még is én csavartam be a házatoknál a mozgásérzékelős külső lámpába a vill... (2010.10.10. 12:59) Vissza Angliába...

Ennyien olvassuk most

Élesben

2010.04.30. 21:22 - Dudu14

Ez a hetem végre éles volt.

Ez azt jelenti, hogy Tuersday óta Ciara minden nap iskolában volt. Így én is go to school kedden, szerdán és csütörtökön. A thaiföldi csajjal called: Benja (mint kiderült 32 éves), és egy Szlovákiából jött au pair-rel called: Silvia telefonszámot és mail-címet cseréltünk. Egyszer együtt elmegyünk majd Croydon-ba, ahol állítólag rengeteg shops van és sok beülős hely.

Ma pedig Steph-el elmentünk.... go to the gym. Vicces, hogy ilyen sokat kellett távolodnom a hazámtól, hogy végre betegyem a lábam egy fittness clubba...
De ami még viccesebb, hogy tetszett! :D

Bicikliztem, de ülve, hátradőlve, füles bent, és válogathattam: BBC, zenecsatorna, sport, hírek, rádiók.... TV.... valami, bármi :) jó volt. És nagyon nagyon fárasztó. Hivatalosan is kiderült, hogy nincsenek se külső, sem belső combizmaim, és hogy a karom is kevesebbett bírt, mint a mellettem keményen edző kb. 70 éves néninek... Ez mondjuk kicsit kiábrándtó volt... :S 
De hihetetlenül érdekes, hogy a gym tele volt 50 év fölöttiekkel. Ott nyomták, hard fokozaton edzettek, nők férfiak egyaránt.... nem semmi.
Tényleg nagyon elfáradtam..
 

Aztán elszaladtam a Waitrose-ba (egy bolt, tele félkész vagy teljesen kész kajákkal), ugyanis kellett vegyek valamit a holnapi barbecu partira, ami Charlottnál lesz, valahol Epsomban. Vicces volt, mert ötször körbejártam, hogy találjak hozzávalót egy hamis tiramisuhoz, vagy egy 10 perces kuglófhoz...hisz miért ne mutatnám meg, mit tudok :)
Dehát neeeem!

Rengeteg kész torta meg csokissüti meg minden de egyetlen darab sima kakaót vagy pudingport vagy babapiskótát sem találtam... Azt hiszem ez a Waitrose kifejezetten ilyen készételtípusú kajákat árul... Gaya mondta, és most vált világossá, mit jelent az, hogy ők mindig ide járnak vásárolni. Egyszerűen, gyorsan elkészíthetőek ezek a dolgok, ez igaz.... Kell találnom egy tescot valahol a közelben. Csak van, hisz Angliában vagyunk!!!! :D

A nap számomra legnagyobb eseménye pedig az volt, hogy baleset történt a úton, a hatalmas körforgalomban (6 sávos!!!!, középen akkora körrel, hogy elfér rajta egy kisebb erdő, kismillió lámpa irányítja a forgalmat, ami a szélrózsa minden irányából ömlik befele... öt napba tellt, míg rájöttem, hogy Ian nem csak szivatott, ez tényleg egy körforgalom!!!). Ezen keresztül kell mennem Ciara sulija felé. Délután mentem to pick up Ciara amikor látom, hogy rendőrség, mentő és hatalmas traffic jam. What's going on?
Nem tudtam haladni, nem mozdult a sor... el volt zárva az út... nem mehettem arra, amerre szoktam...ááááá....
DE! köszönhetően halált megvető bátorságomnak, hihetetlen leleményességemnek, és kiemelkedő tájékozódási képességeimnek nem ott fordultam le balra, ahol kellett volna. (merthogy odáig ugye el sem tudtam jutni) Korábban elfordultam, aztán tudtam, hogy idővel jobbost kell vennem, aztán valahol talán egy balost és IGEN! Igen, igen. Ott voltam az úton, ahol lennem kellett, csak kikerültem a balesetet.
Fantasztikus voltam! :D
Nagyon örültem neki, hogy ismét sikerre vitt az intuitív tehetségem. Hatalmas vigyorral próbáltam elmesélni Ian-nak a történteket, és reméltem, hogy ő is örülni fog, hogy milyen ügyes vagyok, és hogy sikerült nem elkésnem a dugó ellenére... de azt hiszem nem egészen értett meg, mert a sztoriból azt emelte ki a végén, hogy ha nem találom meg a jó utat és eltévedek, akkor nagyon elkéstem volna... Igen, ez tény.. de ha arra várok, hogy a baleset felszívódjon, akkor is... Na mindegy.
Én büszke vagyok magamra és ez a lényeg.

Holnap bbc party, már kora délután kezdődik és talán Stephnél alszom...
Viszont most muszáj kipihennem magam...

Mindenkinek kellemes hétvégét!

A bejegyzés trackback címe:

https://aupairlany.blog.hu/api/trackback/id/tr491965280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beamen 2010.05.02. 20:01:16

Még hogy a nőknek nincs térlátása... Ügyes voltál! Elismerésem ;) miért kell mindig alulbecsülni önmagadat? :P

Sz.Andika 2010.05.05. 09:21:47

Nagyon de nagyon örülök a ilyen siker élményeid vannak. De mért ne lennének mikor te az én kedvenc Nagynénim vagy :)))))

lulesz 2010.05.05. 19:03:45

Szia. Élvezettel olvastam mostmár végig, az összes bejegyzésedet. Az elején 1-2-ig jútottam, aztán idő hiányában abbamaradt, de most mindet átolvastam. És ezután rendszeresebben próbálom majd.
Jól vagyunk, vagyok, csak talán kissé egyhangú az élet. Alig van férjem:)) Egyfolytában dolgozdában van. Fura így, megszokni nem lehet.
Örülök, hogy neked minden alakul, hála Istennek jól. De azért hiányzol....... Mondtam, hogy fogsz, nem???
Főleg az ilyen kis összeruccanásokról, mint a május 1 volt. Olyan jól éreztük magunkat, egész későig meg is ültük, csodás idő volt.
A húgom most Skóciában van, vasárnap jönne vissza, csak azt nem tudom hogy, mert megint légtérzár van. Gáz...
Szerintem a barátszerzésekkel nem haladsz rosszul, és az is lehet a nyelvsuliban még közben mások is bekapcsolódnak majd a fura-angolbeszédűeken kívül a tanulásba.
Angol pasik? Milyenek? A nők rondák, de a srácok talán nem annyira?
Ja, és képet, légy szíves gyakrabban feltenni, mert feldobja az egészet. Az olvasást. És ha átalakulsz azt is láthatjuk. Bár legtöbb dologban nem kellene.
Vigyázz magadra. Puszillak. Jó nyelvtanulást. És bulizást is.
És a kiscsaj miatt: sorry. Tényleg sajnállak. De a sajátod már bármilyen is lesz (hisztis vagy nyugodtabb természetű), rutinos leszel.
Puszillak

Dudu14 2010.05.07. 22:01:51

@lulesz: Szia! Örülök, hogy olvasol engem :), és részvétem a férjed miatt... nekem az anyukám volt kicsit ilyen "éppenhogycsakláttamnéha" :D, de persze nem mindig.
Egyébként remélem, mondanom sem kell, hogy TI MENNYIRE HIÁNYOZTOK NEKEM!!!! és főleg miután láttam a képeket május1-ről....hhhhhh..... pláne, hogy sütött a nap!!!
De igazad van, itt legalább rutint szerzek valamiben....ha másban nem, abban, hogy tűrjek meg egy hisztis kiscsajt :) De egyvalamit megígérhetek, az én lányom nem lesz ilyen!!! KIZÁRT! :)


süti beállítások módosítása