Irány Anglia!

El vagyok kelve!!! :D Megyek Angliába au pair-kedni. Sőt, már itt is vagyok! ...és, ha már itt vagyok leírom pár élményemet!;)

Friss topikok

  • Anastasia-: Jó a sztori, írj még! (2012.07.10. 14:25) Tükörtörés - a teljes story
  • zsoltibacsi: Jó kis bejegyzés! (2011.02.25. 00:06) Egyszer lent, egyszer fent
  • SM_Rózsa: Uh, én évekkel ezelőtt voltam aupair Angliában, de a leírtak szerint semmi nem változott. :-) Egy ... (2010.12.05. 02:00) Az angolok megbuktak
  • Koandi: Szióka, a tükörtörést te csináltad :(? Mi lett a kövekezmény? Szóval írnál egy picit a vezetésről.... (2010.10.14. 09:11) Szeptember
  • slamx: hmmmmmm... Ehhez képest még is én csavartam be a házatoknál a mozgásérzékelős külső lámpába a vill... (2010.10.10. 12:59) Vissza Angliába...

Ennyien olvassuk most

Hosszú hallgatás után..... ÚJRA ITT!

2010.06.16. 11:55 - Dudu14

Kedves Mindenki!

Elnézést, hogy ilyen sokáig nem jelentkeztem.
Hogy miért?
Rengeteg minden mást csináltam! :)  ....   elsősorban olvastam, filmeket néztem és buliztam!

Azzal kezdődött, hogy a gyerekek itthon voltak egy hétig - iskolaszünet miatt. Ebben az országban 5-6 hétnél tovább nem járnak egyszerre suliba a tanulók  - úgy hallottam - 
de mióta én itt vagyok a csemetéim összességében mindig csak 3 hetet voltak egymás után, többet nem.
Az ilyen szünetek nekem reggel 7-től este (minimum) 7-ig tartó állandó gyerekfelügyeletet jelentenek, plussz naponta kb. 20db "igyál egy kis vizet légyszives", 3 db "ne egyél több édességet", 30 db "ezt most hagyd abba!" és kismillió "igen jövök!" valamint "persze, hogy játszom veled!".
Ezek a napok mindig sokkal nehezebbek. Ciara úgy tapad, mintha ragasztóval lenne bevonva... nem hajlandó barátokhoz menni, moziba, állatkertbe, szórakozni valahova....ő csak egész nap itthon szeretne játszani velem (és én nyilvánvalóan nem játszhatok senki mással, csakis vele)... persze sosem tudja, hogy igazából mit is szeretne csinálni, így végül egész nap csak rajtam ugrál.
De azt kell mondanom, egy két nehezebb nap után a szünetek is jól tellnek, és ha kicsit leülnek a TV elé, nekem is van nyugtom.
(Mindenki elítéli az olyan szülőket, akik leültetik a gyerekeket a TV elé, és hosszan otthagyják.... de a helyzet az, hogy kezdem érteni a lokigát :D)
 

A hétköznapok megpróbáltatásai után pedig kezdődik a hétvége.... az ÉN ÉLETEM.

Tulajdonképpen minden héten csak 2 napig élek igazán; szombattól vasárnapig.
Az utóbbi hetekben minden hétvégémet Steph-nél töltöttem. Ez így sokkal egyszerűbb. Én tudok nála aludni, és ha oda megyünk haza, nem ébresztjük föl az egész családot, mikor megérkezünk egy nehéz nap éjszakája után.

Igen, be kell vallanom: az elmúlt hetekben a hétvégéket kegyetlenül átbuliztam. :D
Mindannyian bele is fáradtunk már, úgyhogy a következő hetekre a terv egy kis pihenés, szelíden megfogjuk a pénzt, majd inkább kultúrára költjük, mintsem alkoholra :D

Rádaásul ezen a vasárnapon nekem babysittelnem kell, szóval nem is lesz alkalmam elmenni.
Steph pedig éppen ebben a pillanatban írt, hogy beteg, úgyhogy vinnem kell neki ennivalót, mert üres a hűtőjük, senki sincs otthon, ő pedig fel sem tud ülni az ágyban.
 

Szóval ez most egy bocsánatkérő bejegyzés, hogy ilyen sokáig hanyagoltamaz írást....
Nemsokára pedig jön egy részletes beszámoló az Epsom Derby-ről!!!! :D

Remélem, otthon minenki jól van!
Puszillak benneteket!
:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aupairlany.blog.hu/api/trackback/id/tr112085875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lulesz 2010.06.16. 18:54:14

Szia,
Mostmár legalább bizton tudjuk hogy élsz : ), jól vagy és nagyon fáradt már a sok bulizástól.... Ancsától és Lacitól tudunk rólad többet, de már tényleg hiányoltam, hogy írj, mert bírom a stílusodat, ahogy azt teszed.
Itthon mindenki jól van, mostanában csak a szúnyogok csíptek itt mindenkit félholtra, velük kell megküzdenünk.
Vasárnap hiányoztál.....
Egyébként jól éreztük magunkat. El kell dicsekednem, hogy biciklivel mentünk és mi voltunk az elsők! Ráadásul Máriusznak most nem is kellett rábeszélnie, hogy kikerekezzünk, (mint máskor) és nagyon élveztem. Természetesen mi jöttünk el utoljára. Pontosabban Szilvusék, de csak pár perc különbséggel.
Annyira már ismerhetsz, hogy nem barátkozom, ismerkedem könnyen, de ezeknek a srácoknak a feleségeik illetve barátnőik sem voltak túl közeledősek. Félreültek és elvoltak egymással. Persze a fiúkkal mindig és mindenhol más a helyzet. Még ha nem is ismerték volna egymást, akkor is hamar egyezett volna a szó köztük. Lacival "vizicsatáztunk" egyet, ha hazajössz, akkor majd rendezhetnénk egy hasonlót, szerintem te is nagyon élveznéd. Szilvi vett a csajoknak vizipisztolyt, de persze az ő kezükben volt a legkevesebbet.
Ha látnád milyen szépek, gyönyörű, hosszú, göndör hajuk van! Hogy egyre ügyesebbek, mondanom sem kell.
A húgom most vasárnap jött haza Skóciából (mostanában már túl gyakran megy : ), nagyon tetszik ott neki. Hát, más világ, az biztos. De ott élni, az már más tészta. Sok áldozattal jár, de persze sokat lehet nyerni is vele, főleg anyagiakban. Kinek mi a fontos.... Te mit gondolsz erről? Ott tudnál maradni? Illetve biztos megfordult a fejedben... El tudod ezt képzelni?
Félre ne érts, nem erre szeretnélek bíztatni, csak kíváncsi vagyok (a végén még kikapok itt egy-két embertől :) ...).
Máriusz még mindig sokat és sokáig dolgozik, én meg magányosan és ugyancsak fáradtan várom, hogy hazaérjen. Éppen fertőző osztályon töltöm a gyakorlatomat, ami szükséges a szakvizsgához. Nem túl durva, csak d.u. 16 óra előtt nem lehet eljönni. Ma pl. kivételesen lefáradtam.
Szóval így élünk mi.
És a legközelebbi bejegyzéshez képeket is kérünk szépen.
Érezd továbbra is jól magad, tanulj sokat angolul. Ciarahoz a továbbiakban is sok türelmet kívánunk.
És főleg vigyázz nagyon magadra.

Puszil Kinga és Máriusz

Dudu14 2010.06.17. 12:49:03

Drága Kinga!
Nagyon köszönöm, hogy írtál! :)
Persze nehogy azt gondoljátok, hogy én nem tudok rólatok semmit... a kismadarak mindig csiripelnek errefelé is!
Hallottam, hogy elszemtelenedtél, és keményen lelődözted a Lacit a "pályáról" :D Gratulálok! :) well done!!!!
A képeket is láttam már... és ilyenkor nagyon fáj a szívem, hogy nem lehetek ott... végülis a hétvégéim szabadok ... mehetnék bárhová :D

Kérdésedre válaszolva, hogy itt tudnék-e maradni?? háááát.... talán igen. Persze ehhez sok mindennek teljesülnie kéne, sok a "talán" és a "ha".... még nem vagyok benne biztos, hogy hosszú távon tudom tolerálni, hogy itt mindig idegen leszek... de tetszik az ország, vannak előnyök, hátrányok... és még mindig csak makogom a nyelvet. Szóval a válaszom: talán. Jelenleg több esélyét érzem, hogy Magyarországon találom meg az életem célját.... de még nyitott vagyok mindenre.

Puszilak titeket! A Gabit is!
Eljön majd az idő, mikor otthon leszek augusztusban, és nagyon remélem, hogy tudunk egy csodaszép napot együtt tölteni esetleg kint Gemencben! MINDENKIVEL!

PUSSZSZZZZ

primax01 2010.07.01. 10:24:22

Sziasztok! Ti mindnyájan voltatok Au-pairkedni? Megkérdezhetem, hogy hogyan mentetek ki?

slamx 2010.07.05. 15:28:10

@primax01:
Közülünk csak Dudu14 aupair-kedett és ő lejjebb le is írta miképpen ment ki.
Nem volt valami nagy ördöngösség.
Lásd itt:
aupairlany.blog.hu/2010/05/18/ahogy_en_csinaltam


süti beállítások módosítása