Irány Anglia!

El vagyok kelve!!! :D Megyek Angliába au pair-kedni. Sőt, már itt is vagyok! ...és, ha már itt vagyok leírom pár élményemet!;)

Friss topikok

  • Anastasia-: Jó a sztori, írj még! (2012.07.10. 14:25) Tükörtörés - a teljes story
  • zsoltibacsi: Jó kis bejegyzés! (2011.02.25. 00:06) Egyszer lent, egyszer fent
  • SM_Rózsa: Uh, én évekkel ezelőtt voltam aupair Angliában, de a leírtak szerint semmi nem változott. :-) Egy ... (2010.12.05. 02:00) Az angolok megbuktak
  • Koandi: Szióka, a tükörtörést te csináltad :(? Mi lett a kövekezmény? Szóval írnál egy picit a vezetésről.... (2010.10.14. 09:11) Szeptember
  • slamx: hmmmmmm... Ehhez képest még is én csavartam be a házatoknál a mozgásérzékelős külső lámpába a vill... (2010.10.10. 12:59) Vissza Angliába...

Ennyien olvassuk most

Micsoda szombat!

2010.05.11. 22:50 - Dudu14

Party in London, party in

KOKO


KOKO egy szórakozóhely Londonban, ha valaki a címből nem találta volna ki, és én itt töltöttem a szombat éjszakámat! :D
Persze kb. 3 óra alatt kiderült, hogy nem volt a legjobb választás a legmagasabb sakú cipőmbe menni, dehát ki törődött ezzel még szombat este hatkor...

Ezen ráértem akkor aggódni, mikor vasárnap reggel hatkor kitett minket a busz kb. 7 utcányira onnan, ahol parkoltunk... :S
Londonból kifele jövet már felkelt a nap, és egészen biztosan nagyon szép helyeken jártunk... a Big Ben-re még halványan emlékszem, de aztán semmi....bealudtam, mert tényleg hihetetlenül kifáradtam.

Sok volt ez egy napra.
Délelőtt Croydonban voltam shoppingolni, délután készülődés, és indulás a buliba....  :D
Fun day volt megint!

Aki kiváncsi a bulira és a ruhára, amit vettem, most kettőt üthet egy csapásra az alábbi kép megtekintésével:

 

  Igen :)  Hatalmas rózsaszín virágok!
  Itt most nagyon virágos minden, apró és
  nagy virágok is dögivel...persze csak
  izlésesen..... lehet, hogy túl lőttem
  a célon :D

 

 

 

 

 

 

 

 
 

Mindenkit megnyugtatok, a bulik itt teljesen ugyanolyanok, mint bárhol másutt a világon. Zene, tánc, sok fiatal és még több alkohol. Egyetlen különbség van: mikor hazamész, nem bűzlesz a cigifüsttől! Hogy ez milyen egy hatalmas találmány!!!! Itt nem cigizhetsz a szórakozóhelyeken. Csak kint az udvaron, az erkélyen, ami persze pont emiatt zsúfolásig tele van, de tudod jól érezni magad anélkül, hogy megfulladnál :D
A KOKO egyébként egy színház lehetett régen, és nagyon ötletesen át lett alakítva szórakozóhellyé. Csináltam pár képet, íme:
 






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval a party nagyon jóóóóóóóóóóóóó volt!
Képzelhetitek! Steph összejött egy nagyon intelligens fekete csávóval, de mindenkit megnyugtatok, ebből a szempontból én ugyanolyan láthatatlan voltamitt is, ahogy otthon szoktam lenni :S

Ma voltam suliban, és "felsőbb osztályba léphettem" :), ami azt jelenti, hogy mostanól learning van és nem happening... :S  Nehezebb... sokkal, és nem is értek mindent, de tény, hogy minden percben tanulok valami újat ott.
 

Holnap is suli, és korai kelés, úgyhogy búcsúzom is, és újfent hagyom a képeket beszélni helyettem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aupairlany.blog.hu/api/trackback/id/tr641993829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lulesz 2010.05.12. 10:07:55

Szia. Jó helynek tűnik!
És méghogy te nem tudsz barátkozni????!!!
Örülök, hogy jól szórakoztál, már kezdtem hiányolni is, hogy nem írtál. Eddig jól csinálod:)). Csak így tovább, használd ki ezt a pár hónapot.
Csak aztán nehogy ne akarj hazajönni........
Puszillak

angolnyelvtanitas.hu · http://www.angolnyelvtanitas.hu 2010.05.21. 14:24:32

Mi az a learning/happening? Mármint mit jelent? Hogy ezentúl nem lazulhatsz a suliban? Jól értem? (jaj, ez lehet, hogy nem egy túl intelligens kérdés, de érdekel...)

Dudu14 2010.05.22. 23:52:15

@angolnyelvtanitas.hu: Igen :) jól érted. Mostantól tanulnom kell, nem csak szórakozni járok be a suliba... ezt akarja jelenteni :)


süti beállítások módosítása