Irány Anglia!

El vagyok kelve!!! :D Megyek Angliába au pair-kedni. Sőt, már itt is vagyok! ...és, ha már itt vagyok leírom pár élményemet!;)

Friss topikok

  • Anastasia-: Jó a sztori, írj még! (2012.07.10. 14:25) Tükörtörés - a teljes story
  • zsoltibacsi: Jó kis bejegyzés! (2011.02.25. 00:06) Egyszer lent, egyszer fent
  • SM_Rózsa: Uh, én évekkel ezelőtt voltam aupair Angliában, de a leírtak szerint semmi nem változott. :-) Egy ... (2010.12.05. 02:00) Az angolok megbuktak
  • Koandi: Szióka, a tükörtörést te csináltad :(? Mi lett a kövekezmény? Szóval írnál egy picit a vezetésről.... (2010.10.14. 09:11) Szeptember
  • slamx: hmmmmmm... Ehhez képest még is én csavartam be a házatoknál a mozgásérzékelős külső lámpába a vill... (2010.10.10. 12:59) Vissza Angliába...

Ennyien olvassuk most

Fenékig tejfel?

2010.05.08. 10:51 - Dudu14

Köszönöm mindenkinek a bíztató szavakat, és örülök, hogy 'átmegy', mennyire jól érzem magam itt. :)

Persze vannak szebb és kevésbé szebb napok is.
Péntekre például általában kifáradok, és a türelmem is megcsappan. Tegnap erőfeszítésembe került, hogy visszafogjam indulataimat Ciara irányában (csak kicsit sok olt már), és a helyzetet csak súlyosbította, hogy babysittelnem kellett őket este, mert a szülők délután 4-kor elhagyták a házat és elmentek operába. Hát mit ne mondjak, busy day volt!

Pár gond volt csak igazából:

1. Napi rutin
I want to show you something, just a minute!
Kb. 2000szer hallottam ezt a mondatot tegnap délután Ciaratól.
Már felállt a szőr a hátamon...utálatot éreztem, ha hozzámért... persze próbáltam arra koncentrálni, hogy de de én szeretem ezt a kiscsajt...
Ez a "csak még ezt nézd meg" dolog addig fajult, hogy Jared hazaérkezett 18:30-kor, és ő még mindig mezteleül állt törölközőbe csavarva vizes hajjal a fürdőben. A szülők meghagyták, hogy süssem ki a pizzákat magamnak és a kiscsajnak, de Jared nem lesz éhes, mert ő kap enni ott, ahonnan hazahozzák... Hát Jared mögött becsukódott az ajtó és közölte, majd éhen hal.
Szóval Ciara még vizes, a pizza még sehol, Jaredre meg oda kéne figyelnem, hogy a koszos ruháit berakjam mosni, de nem mindet... szóval bonyi.
Ezen a ponton kezdett el Ciara a szülei ágyán ugrálni, miközben én szárítani próbáltam a haját, és ekkor leesett egy keresztléc az ágy aljáról. Bavallom ez már sok volt. Otthagytam a kiscsajt, és kicsit kiabáltam is :S . Sajnos nem tudom jól kifejezni magam még mindig, ezért csak annyit kérdeztem: Most miért csináltad ezt? Most boldog vagy? Tudod hogy sietnünk kellene! Még meg kell csinálni a pizzát is, és Jared éhes és én is éhes vagyok. Kérlek próbálj meg jó kislány lenni. Sajnálom, de most gyorsan be kell raknom a pizzát a sütőbe! Mindjárt visszajövök!  Én el....

Mire visszamentem persze bőgött...

2. VACSORA
Ezek olyan finnyások, hogy még a pizzát sem szeretik. A kiscsaj egy fél szelet pizzát evett meg, és a szélét meghagyta, mert az annyira ropogós volt, hogy sérti az ő kicsi szájacskáját. De nem csak a szélén lévő két ujjnyi részt, hanem egy tenyérnyit.... csak a közepét ette ki éppenhogy... aztán közölte, hogy i've had enough! és kérdezte, hogy ez így rendben van-e. Mondom persze, ha nem vagy éhes... nem kell feltétlenül vacsorát enni. Természetesen, mikor ágyba dugtam az volt a első mondata, hogy ő éhes, sőt i'm starving! = ÉHEZIK! Hát mondom, ez van babám! Azért megkérdeztem, kér-e egy banánt... de nem kért.... Egyébként folyton azon panaszkodik, hogy éhes... pedig eszik rendesen. És ha kicsittöbb kaját adok neki, akkor ott hagyja, és múltkor rámszóltak, hogy ne adjak neki olyan sokat...  nem easy...

3. Lefekvés

A 7 évesnek hétvégén is 8-kor ágyban a helye, a 11 évesnek 8:30-9 között... Szerintem ez gáz. Miért ne maradhatnának fent 10-ig (11-ig)??? Hétvégén? Nem hiszem, hogy szükségük lenne 12 óra alvásra, elég nekik a 10 is... Pláne, hogy tudom, hogy nem alszanak el ekkor még, és reggel 6-7 óra között már fent vannak...
Ezért én adtam nekik egy kis időt. A kiscsaj végül csak 8:45 körül maradt meg az ágyban, a kiscsávó befeküdt az ágyba olvasni 21:05 körül, de 22 volt már mikor leoltattam vele a villanyt... és főleg azért, mert tudtam, hogy másnap krikett meccse lesz. (Nem lett, elmosta az eső.)

De mindezek után én is nagyon fáradt voltam, és szerintem hamarabb lefeküdtem, mint a héten bármelyik másik napon... persze nem tudtam kipihenni magam... hogyan is tudtam volna... ha a kislány reggel 6:30-kor elkezd a szobám előtt nyávogni... Mama! Daddy! Mama! Mama! Mama! kényeskedve, ahogy az angolok szokták... aztán nyávog jelentése-nincs szavakat olyan hangosan, hogy szerintem a szomszádok is hallják...
A család többi tagja sincs túlságosan tekintettel arra, hogy szombat reggel fél hét van, és valaki még aludna, de ők csak beszélgetnek normális hangon, és teszik a dolgukat, és nem feltétlenül az ő hibájuk, hogy a házban nagyon nagy az áthallás, és minden lépted alatt jó hangosan megnyikordul a padló....Az már viszont a számlájukra irandó hogy nem szólnak rá Ciarara, hogy hagyja már abba az övültést és a szaladgálást, amíg valaki alszik a házban!
Összeszámoltam, eddig 5ször mondtam ittartózkodásom alatt Ciaranak, hogy gondoljon magán kívül másokra is... a körülötte lévő emberekre.
Asszem rosszul mondom, mert láthatólag fogalma sincs, miről beszélek....
Szóval megint fáradt vagyok.... és most is itt mászik a hátamon, a fejemen, és Can you play with me? just a second!...
 

Most kicsit kipanaszkodtam magam, de ez természetes, hogy vannak nehezebb napjaim is. Nem lehet minden fenékig tejfel! :) 
Ettől függetlenül nagyon jól érzem magam itt!
 

Most kint zuhog az eső, de én elmegyek... elmegyek és shoppingolok kicsit inkább, az majd mégjobban felvidít :D
 

Have a nice weekend!

A bejegyzés trackback címe:

https://aupairlany.blog.hu/api/trackback/id/tr281983407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása