Irány Anglia!

El vagyok kelve!!! :D Megyek Angliába au pair-kedni. Sőt, már itt is vagyok! ...és, ha már itt vagyok leírom pár élményemet!;)

Friss topikok

  • Anastasia-: Jó a sztori, írj még! (2012.07.10. 14:25) Tükörtörés - a teljes story
  • zsoltibacsi: Jó kis bejegyzés! (2011.02.25. 00:06) Egyszer lent, egyszer fent
  • SM_Rózsa: Uh, én évekkel ezelőtt voltam aupair Angliában, de a leírtak szerint semmi nem változott. :-) Egy ... (2010.12.05. 02:00) Az angolok megbuktak
  • Koandi: Szióka, a tükörtörést te csináltad :(? Mi lett a kövekezmény? Szóval írnál egy picit a vezetésről.... (2010.10.14. 09:11) Szeptember
  • slamx: hmmmmmm... Ehhez képest még is én csavartam be a házatoknál a mozgásérzékelős külső lámpába a vill... (2010.10.10. 12:59) Vissza Angliába...

Ennyien olvassuk most

Husszúhét(VÉGE!!!)

2010.07.16. 23:46 - Dudu14

A legutóbbi hétvégém igen hosszúra sikeredett...
Ha nem hagytam volna hatalmas kupit a szobámban, a család lehet, hogy észre sem vette volna, hogy itt élek velük.
Pénteken késő délután hagytam el a házat azzal, hogy majd valószínűleg szombaton jövök haza... végül pedig hétfő hajnali egykor lopóztam be, és feküdtem az ágyba vizes hajjal.... sósan, homokosan... :)

De hadd kezdjem az elején.

Pének este bbq partyban voltam.

Valószínűleg ez volt az utolsó alkalom, hogy a társaság így együtt volt, ugyanis a legtöbb aupair hazamegy... Steph is munkát vált, ki tudja, milyen messze lesz.... így valószínű a fiúk is el fognak tűnni... mindenki megy haza, nyaralni stb... aztán ki tudja, összerázódunk-é újra szeptemberben!?!?!
 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

Most azt hiszitek, hogy ez a csapat, mi?

Hát nem egészen. Balról jobbra haladva:
1.Steph "A szervező ANYA" úgy néz ki ezen a képen, mint egy bálna... el sem tudom képzelni, hogy lehetséges ez, mikor klaszisokkal vékonyabb nálam! De legalább ez alkalommal kitakart engem! :)
2. Nekem így csak az állandó vigyori fejem látszik!
3.  A következő Saskia "A tökéletes szőke", a szemtelenül fiatal és boszantóan tökéletes, szőke, kékszemű, vékony, hihetetlenül okos, perfect angol, szokatlanul egyedi stílusú lány... aki itt olyan képet vág, amit nem szívesen mutatna meg másoknak :) (legalább ennyi vígasz jutott nekünk kissé molett, kissé stílustalan, barna, kócos, dinka lányoknak :D)
4. Ian "Az örök mókamester" és a házigazda. Ősei Hongkong-ból származnak, ha jóltudom, ő is ott született. Anyukájának igen éles akcentusa van, de Ian perfect (valószínűleg kicsi kora óta itt él) Persze ő sem csak helyes, de szemtelenül fiatal is, emellett túlságosan őrült és nem tartom kizártnak, hogy látens homoszexuális :D  (milyen jó, hogyők nem olvassák a blogomat! :D) De komolyan, bár igazán nem állunk közel egymáshoz, de nagyon jó fej srác.
5. Fogalmam sincs, hogy Ő kicsoda.... csak még egy hibátlan, kommunikatív perfect angolos német csaj... Először láttam és utoljára, ezen a héte hazamegy, a nevét elfelejtettem.
6. Paul "A britt Hurley". Nagyon rendes angol srác, nem sokat artikulál, így kevés szavát értem, de vele nagyon jól elvagyok :D. Mielőtt először láttam, azt hittem Steph csak viccel azzal, hogy úgy néz ki, mint Hurley a Lost című filmsoroztból... DE IGEN!!!  Hihetetlenül emlékeztet rá!!! :)
7. Nico "The girl's dream", Argentínából, perfect spanyol, francia és angol, jóképű, magas, mindekivel rohadt jól el tud beszélgetni származástól, nyelvtől függetlenül... mondjuk velem nem. Egyszer buliztunk együtt, akkor váltottunk pár szót, de azóta a 'Hi, how are u?' és a 'have a nice day! bye' -on kívül egyetlen szót sem vált velem. Én meg nem erőltetem a dolgot.
8. öööööööööö..... hm......öööööö.... Asszem talán David?!?!? Kapanyél kilóg a szájából Dave... aki valami haverja Ian-nek, de ő sem nagyon kedveli... először láttam és utoljára... télleg? Az angoloknak mi lóg ki a szájából? Kétlem, hogy tényleg a kapanyél!

ÉS akik hiányzonak a képről:
Ash "A gay terrorist" :D It's just a joke! Pakisztánból jött, az akcentusa olyan erős, hogy sziklát lehet vele törni. Sohasem értem, hogy mit mond... érdekes, hogy vele is egész jóban vagyok :) Azért gay, mert egyik este nagyon sokat forszírozta a meleg témát, Ianre célozva... És azért terrorista, amiért a német lányok nácik... (ezzel szoktak vicceődni.... hihetetlen... nekem ez kicsit sok... de csak vicc!!! ?)
A helyzet az, hogy halkan meg kell jegyeznem, a német lányok kicsit rasszisták, plussz néha kemény poénokat ütnek el a II. Vilgháborúval kapcsolatban, akit nem szeretnek, azt tényleg nem, és nem riadnak vissza terroristának becézni egy hihetetlenül rendes és félénk csávót, csak azért, mert Pakisztánból jött 3 éve.... Ő csinálta a képet.
Charlotte és Alice "the cute cupple" avagy Stan és Pan, a két francia lány, akik ott szoktak lenni a bulik többségében, búcsúzáskor megpuszilnak, és megjegyzik hogy milyen kár, hogy úgy jött ki a lépés, hogy egyetlen szót sem váltottunk egész este... persze ezen sokat segítene, ha nem csak és kizárólag franciául csacsognának egész este kettesben, esetleg hármasban Nico-val, és nem lépnének le legkésőbb 10-kor hogy újabb sík idióta pasikat szedjenek fel a helyi pub-ban.
Darren és Nick...srácok a szomszédból, a szájukból szintén kilóg valami... mondjuk cigi folyton... rendesek voltak velem, de nem érdemes rájuk hosszú sorokat pazarolni...
Azt hiszem, ennyi. Ez a Banda... vagyis a becenévvel rendelkezők leginkább.

Szombaton Brixton-ban voltam Stephanival. Interjúja volt ott, amíg vártam rá egy amazing parkban sétáltam, majd együtt vetettük bele magunkat London valaha egyik legveszélyesebb körzetébe, ahol a lakosság 90%-a fekete, ahol bandák szívnak a sarkon, ahol a fantasztikusan érdekes piacon olcsón lehet olyan ékszerekhez és ruhákhoz jutni, amiket csak néger nőkön látni (vettem is anyunak egyet! :D ), ahol romosabb és barátságtalan épületeket is látni, ahol van LIDL, és ahol mécseseket gyújtanak a sarkon az ott lelőtt gengszterek emlékére...
Fantasztikus élmény volt!
Az ember túristaként nem jut el erre a helyre, de egy cseppet sem bántam meg, hogy elmentünk, sőt, megegyeztünk, hogy nem ez volt az utolsó alklaom, hogy ott jártunk!
Egyszerűen szavakkal leírhatatlan!  EZ IS LONDON!
És ezek a képek mind ott készültek:

 

Ez az area központi része:

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez a piacon volt....azért nézek így, mert nem kapok levegőt úgy behúztam a hasam :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

Itt meg ölni próbálok a szemeimmel.... és közben gondolok valakire! (Vajon kire??? :D)

Az egész terület tele volt művészettel, halpiaccal, gyümlcsökkel, százasával lehetett venni a dealer zacsikat, amik segítségével drogot árulhatsz.... charity shopok... és pár drága, elegáns bolt is...
 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt a ruhát pedig nem vettem meg... túl drága volt. De Steph szerint pont az én stílusom.... ?????
hhhh.... asszem igaza van... ha magamra öltök egy egész rózsabokrot, még csinos is lehetek.... :D

Vasárnap a tengerparton hevertem :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aupairlany.blog.hu/api/trackback/id/tr452156554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beamen 2010.07.19. 22:29:19

Megnéztem Saskia-t FB-n. Én nemtudom miért vagy tőle úgy elszállva :D Szerintem te csinosabb vagy... És európai felmérések szerint a magyar lányok a legjobbak :D Tessék ebben a szellemben képviselni hazánkat :D

slamx 2010.07.21. 19:40:58

Olyan, mint ha ezt a bejegyzést nem fejezted volna be teljesen...;)
Vagy befejezted csak nem élesítetted még?

Álmi 2010.08.10. 17:00:42

Háááát....Tényleg ez a Te stílusod? Az alma kissé messze esett a fájától....ezek a nagyon nagyon mintásak nekem csak ritkán jönnek be....de feltehetően, Neked tényleg jól állnak.
Biztosítalak azért arról, hogy a nélkül is jól nézel ki!!
A szemmel ölés azért nem tökéletes, de valami érdekes arc jött ki belőle.

Tényleg kissé befejezetlen az egész, de érdeklődéssel olvastam az egész társaságról..
A tengerpartról is szívesen láttam volna képeket és egy-két megjegyzést


süti beállítások módosítása