Irány Anglia!

El vagyok kelve!!! :D Megyek Angliába au pair-kedni. Sőt, már itt is vagyok! ...és, ha már itt vagyok leírom pár élményemet!;)

Friss topikok

  • Anastasia-: Jó a sztori, írj még! (2012.07.10. 14:25) Tükörtörés - a teljes story
  • zsoltibacsi: Jó kis bejegyzés! (2011.02.25. 00:06) Egyszer lent, egyszer fent
  • SM_Rózsa: Uh, én évekkel ezelőtt voltam aupair Angliában, de a leírtak szerint semmi nem változott. :-) Egy ... (2010.12.05. 02:00) Az angolok megbuktak
  • Koandi: Szióka, a tükörtörést te csináltad :(? Mi lett a kövekezmény? Szóval írnál egy picit a vezetésről.... (2010.10.14. 09:11) Szeptember
  • slamx: hmmmmmm... Ehhez képest még is én csavartam be a házatoknál a mozgásérzékelős külső lámpába a vill... (2010.10.10. 12:59) Vissza Angliába...

Ennyien olvassuk most

I was in London! :)

2010.04.26. 21:02 - Dudu14

Londonban voltam!

Szinte el sem hiszem.... Hogy én... Londonban :)
Mindig is el akartam menni, mindig is tudtam, hogy egyszer eljutok, de mégsem hittem soha!

Most hogy ott voltam, úgy éreztem, mintha egy filmben lennék, mintha csak otthonról nézném a TV-ből. Igaz, bár levakarhatatlan volt a vigyor az arcomról, és próbáltam magamba szívni minden látnivalót (mert természetesen bár a fényképezőgépemet elvittem, a memória kártyáját 'itthon' felejtettem, úgyhogy csak ez maradt).... azért mégis valahogy olyan furcsa volt.
Azt hiszem, azért, mert nem volt ott senki szerettem... senki olyan, akivel érdemes lett volna minden gyönyörűséget megosztani, így csak annyit éreztem: igen, ez az, igen gyönyörű, boldog vagyok, hogy itt lehetek... de mennyivel kevesebbet ér így... nélkületek....


De nem voltam egyedül. Steph-el mentünk, aki meglepett azzal, hogy azok után, hogy szombat este cefetül belehajtott egy nagyon idős féri (aki a sötétben nem látta) hátulról a kocsijába, és a 'hostdad' kiakadt a kocsi miatt, kiment a rendőrség nagy herce-hurcával, és ő annyira shocked volt... szóval mind ezek után még elment bulizni és jól bevodkázott.... Azt mondta, hát éppen ezért!
Mondjuk lehet, hogy igaza van! :)
És bár vasárnap nem volt jól, nem akart egész nap otthon ülni egyedül a szobájában, így elmentünk Londonba.
Először a flue market-ra vitt (ha jól írom...), ami érdekes volt...

Nem tudom jól kaptam-e el a lényeget, de ha igen, akkor ez azt jelenti, hogy egyetemisták, feketék, arabok, a szegényebb réteg kint az utcán árulják a földön a holmijaikat. Piszkos, mocskos és zsúfolt hely. Főleg használt és lopott holmik (főleg ruhák és CD-k) mindenfele. Plussz kaja... étel a világ minden tájáról, kis lepukkant kocsikból (Üvegtigris), standoknál, asztaloknál... Van egy épület, ott bent már jobb és új - vagy annak tűnő - cuccok is vannak, amik közül már tényleg lehet válogatni (persze mind S-es), és szerintem nem is olyan olcsó!!!
Mindenki azt mondta, ne hozzak sok ruhát, itt majd olcsón tudok venni.... Really?

Where?


Mindegy... sokáig itt leszek, úgyhogy megtalálhatom még azokat a jó cuccokat olcsón :)
Itt az emberek sajátosan ügyelnek a divatra! Mindegy, hogy hogy nézel ki, nyitottak és elfogadnak... csak érezd jól magad! Többféle módon is lehetsz divatos... nagyon különleges összeálíttásokat is látni... én ezt inkább extravagánsnak hívnám. Mintha mindenki ki akarna tűni valahogy...
Állítólag itt mindenkinek kicsit megváltozik a stílusa, és most rajtam a sor! (Bár eddig szerintem nem volt stílusom... talán itt felszedek magamra valamit :) )
 

Egyébként nagyon jól éreztem magam, tényleg!
Steph nagyon rendes és segítőkész, bevezet engem az aupair lét rejtelmeibe :) .... eddig legalábbis úgy tűnik. Egy évre jött ki (német, augusztusban megy haza), és nekem úgy tűnt, elege van már a családból, főleg a férfiből, aki nem is nagyon szól hozzá. Kicsit többet keres, mint én, de mindent neki kell csinálnia a bevásárlástól kezdve a takarításon át.... mindent. Ráadásul nagyobb a család és sok emberre kell főznie, mosnia, vasalnia, úgyhogy nem irigylem tőle azt a kis pénzt. Viszont városban lakik, közel mindenhez (boltok, kávézó, más emberek)... (Rá kellett jönnöm, hogy itt mi a világ végén lakunk, elszigetelve szinte mindentől.)
 

Holnap Ciara suliba megy... és én is.... Még nem tudom, hogyan fogom tudni ezt csinálni... Gaya azt szeretné, ha azután mennék suliba, hogy mindent elrendeztem itthon... igenám, de a suli nem hozzám van igazítva. Reggel kell mennem, és délután megcsinálni az itthoni dolgokat. Én erre már rájöttem, de ők még nem... Vajon fog ez így működni?

Hhhhhhh.....

De ma este még annak örülök, hogy voltam Londonban!!! :D
Hogy beteljesült egy régi álmom... és mostantól szinte minden hétvégén bemegyek majd, ha tehetem...(még mielőtt a turisták megrohamozzák :) )
Írtam egy listát kb. 7-8 hónappal ezelőtt, hogy mi mindent szeretnék csinálni és átélni mielőtt férjhez megyek és gyerekeket szülök (valahol meg is van), és bár nem emlékszem mindenre pontosan, de LONDON nagy betűkkel rajta volt!!!
És Párizs is!!! - Ezt csak azoknak mondom, akik esetleg feleségül akarnának venni.... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aupairlany.blog.hu/api/trackback/id/tr821953882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

slamx 2010.04.26. 21:44:42

hmmmmmm.....;)
Szóval Párizs....

Álmi 2010.04.26. 22:06:01

Na, tessék!!! Beírtam, hogy most én vagyok az első -- és addig tanultam Anikótól a mosolygós arc küldését, hogy megelőztek!!!! Így lesznek az elsőkből utolsók....!:) :)

Bizony, Párizs.......
Van esetleg még valami a listán????

Dudu14 2010.04.27. 20:10:18

Bizony Párizs... talán már nem sokat várat magára :)
Van még más is a listán, de azok nem kapcsolódnak ehhez a témához (és némelyik nem tűri a nyomdafestéket... ;) úgyhogy ezt most hagyjuk. )

D.Györgyi 2010.04.27. 20:48:57

Végre képet is lehet látni Rólad. Klassz vagy rajta. Máskor azért próbálj fényképeket csinálni.
Ja egy kis hír itthonról : Andi tuti megy Hollandiába igaz nem júniusban hanem szeptemberben de a lényeg hogy mehet 1 hónapra.

Dudu14 2010.04.30. 20:38:17

@D.Györgyi: Nahát ez nagyszerű!!!! Gratula Andinak!!! És sok sikert.... Remélem jól fogja érezni magát, és sokat tanul majd. Én itt a második héten úgy éreztem, hogy már hónapok óta itt vagyok :D
Remélem Eszter is jól van, és Te is!
Puszillak!


süti beállítások módosítása