Irány Anglia!

El vagyok kelve!!! :D Megyek Angliába au pair-kedni. Sőt, már itt is vagyok! ...és, ha már itt vagyok leírom pár élményemet!;)

Friss topikok

  • Anastasia-: Jó a sztori, írj még! (2012.07.10. 14:25) Tükörtörés - a teljes story
  • zsoltibacsi: Jó kis bejegyzés! (2011.02.25. 00:06) Egyszer lent, egyszer fent
  • SM_Rózsa: Uh, én évekkel ezelőtt voltam aupair Angliában, de a leírtak szerint semmi nem változott. :-) Egy ... (2010.12.05. 02:00) Az angolok megbuktak
  • Koandi: Szióka, a tükörtörést te csináltad :(? Mi lett a kövekezmény? Szóval írnál egy picit a vezetésről.... (2010.10.14. 09:11) Szeptember
  • slamx: hmmmmmm... Ehhez képest még is én csavartam be a házatoknál a mozgásérzékelős külső lámpába a vill... (2010.10.10. 12:59) Vissza Angliába...

Ennyien olvassuk most

Brighton! Brighton! Brighton!

2010.05.06. 22:01 - Dudu14

Such a wonderful city!
Such a lovely day!
Such a bank holiday!

Hétfőn még nem dolgoztam élesben. Hétfőn még soha... Ciara kedden kezdte az iskolát múlt héten, ezen a héten pedig bank holiday volt hétfőn = munkaszüneti nap. Mert itt akkor is megadják a május elsejét, ha az véletlenül hétvégére esik!
Ebben csak az az igazán kedves, hogy ha munkaszüneti nap van, akkor az nekünk aupaireknek is az.
Így történt meg, hogy hétfőn felkerekedtünk Steph-el és Stasja-val, és elkocsikáztunk Brightonba. A tengerparti üdülővárosba, a híres beach-re, az angliai meleg paradicsomba.
Nem tudom, milyen hosszú az út, szerintem kb. max 45-50 perc lehet, végig autópályán. Steph kapott egy cserekocsit az autókereskedésből, amíg a régit megjavítják vagy lecserélik, és ez egy Mercedesz! Nem kicsi, szép nagy, családi kocsi. Mondanom sem kell, Steph majd kiugrott a bőréből örömében, mikor meglátta, és csak reméli, hogy a család sokat gondolkozik majd, hogy mi legyen a régi kocsival :D Az első szavai ezek voltak: Fantastic! German quality! Very good! :D  (mert ő ugye német!)
Szóval a mi kis új mercinkkel mentünk, azaz téptünk az autópályán, mitha olajon csúsznánk... senki sem állt az utunkba, mindenki elhúzott előlünk, ahogy benéztek a visszapillantóba, és mindez csak a fucking Mercedesz miatt, ahogy Steph meg is jegyezte. :)

Egész nap ott voltunk, kicsit meg is pirult az arcunk.
Közkivánatra egy kis körbevezetés:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Brighton Museum... vagyis azt hiszem.... :D sok épület volt, a Múzeumban voltak ingyenes galériák, azokat végigjártuk, és ez a mellette lévő épület, de nem derült ki számunkra, mi is lehet pontosan....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gyönyörű szép házak és utcák mindenütt, és persze boltok dögivel, ahogy ez egy tengerparti városhoz illik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Brighton Pier (vagyis a brightoni móló), ami egy híres és egyedi módon a tengerbe nyúló szórakoztató stég, egyéb funkciója nemigen van. A stégen található épület valójában egy hatalmas játéksziget, ahol rengeteg pénzt tudsz elkölteni különböző szerencsejátékokra. És ha nyertél valamennyit, azt el is tudod költeni, ahogy haladsz a móló vége felé... ugyanis gyorsétkezdétől, édességbártól, belga palacsintástól kezdve a fagyisig és az ékszeres boltig szinte mindenhol tudsz költeni valamennyít úgy, hogy az az érzésed, ez most nagyon megérte!
A móló legvégén pedig egy komplett vidámpark... talán mondjuk inkább a normál vidámpark és a bucsuban megjelenő költözős vidámpark közti átmenet...de hihetetlenül kis helyen rengeteg minden.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez pedig a beach. Az hiszem nem kell magyaráznom.... :D  Stasja kicsit lehagyta a lábaimat, de az hiszem egyértelmű, hogy éppen ugrok :)
De mindenkit megnyugtatok, később kisütött a nap és feküdtem is:

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Nagyon jó nap volt.
Shoppingoltunk is egy kicsit, és örömmel jelentem, hogy megtaláltam az olcsó boltot! :)
Primark a neve, és 1800 forintért vettem egy térd alá érő szoknyát és 600 forintért egy szerintem döbbenetesen jó sálat.... Szóval már gyüjtöm a pénzem hétvégére!!! :D

Tegnap este tízig edzeni voltunk Steph-el a gym-ben (EDZENI! ÉN!!!), úgyhogy most rettentően fáradt vagyok.... kb. éjfélkor tudtam lefeküdni, és hogy őszinte legyek, nem vagyok hozzászokva ahhoz, hogy az ágyból való felkelésen és visszafekvésen kívül bármi egyéb megeröltető tevékenységet végezzek... főleg hosszú távon. (Azt hiszem, aki kicsit is ismer, annak nem kell magyaráznom :)
Úgyhogy most hagyom, hogy a képek meséljenek helyettem, és megyek veszek egy quick shower -t, és bebújok az ágyacskámba pihenni.

De még előbb bemutatnám a lányokat, ha már annyit mesélek róluk:


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

A szőke baloldalt Stasja, a vörös jobb oldalt Stephanie. Mindketten Németországból jöttek, és nem! NEM sör van a kezükben!!! Ma tudtam meg ugyanis a suliban, hogy Angliában törvény tiltja, hogy nyilvános helyeken (public places) alkoholt fogyasszanak az emberek. Büntetnek érte a rendőrök, de el is veszik az alkoholt és kiöntik... pfff... ekkora pocsékolást... és a beach szerintem nyilvános hely :D
(Számítok a diszkréciótokra! Ha holnap bekopognak a rendőrök a fejemet követelve, TUDNI FOGOM, hogy KÖZÜLETEK VOLT VALAKI!!!!)

A suliban egyre jobban érzem magam, jól összebarátkoztam mindenkivel. Silvia Szlovákiából nagyon kedves, és a kultúránk nagyon hasonló, így könnyen megértjük egymást. Ő egy kukkot sem tud magyarul (én sem szlovákul), mégis ha egy angol szó nem jut eszembe, ránézek, és tudja, mire gondolok, és segít és viszont... Mostanában gyakran beszélünk a saját országunk szokásairól, törvnyeiről... többnyire erről folyik a diskurzus az órán... és hát mi mégiscsak szomszédok vagyunk... sok a hasonlóság az országaink között, és ha azt mondom "pálinka", neki is összefut a nyál a szájában. :)
A suliról jut eszembe! Van egy francia srác (csak félve írom le a nevét....asszem: Malvin :D :D :D heheheee) ma megdicsért, hogy csinos vagyok...heh... ezek a franciák tudják ám csapni a szelet. :) Mondjuk azt is mondta, hogy a francia férfiak általában nagyon udvariatlanok és durvák.... de alacsonyak is???
Azt már meséltem, hogy magas angol pasival (aki nem fekete!) még nem nagyon találkoztam... de ez a francia csávó is csak nyújtózkodva 167 szerintem....what's going on here? Mi lelte a magas férfi populációt? Hova lett? Az összes normális magasságú pasi Magyarországra költözött??? :)

Vagy én nőttem meg?

A bejegyzés trackback címe:

https://aupairlany.blog.hu/api/trackback/id/tr21980225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lulesz 2010.05.07. 17:27:45

Tök jó az "ugrós" kép, még ha le is maradt a lábad.
Gyönyörű épületek vannak arrafelé (is).
És a francia pasikra szerintem nem jellemző, hogy alacsonyak lennének:))
Szép napot!

lulesz 2010.05.07. 17:29:49

Slamx. Bocsika, most én előztelek be....

slamx 2010.05.07. 22:16:08

@lulesz: Az még belefér, de hogy a francia pasikat védd a magyarok ellenében??!:((
Ezért holnap a férjed büntiből hűtőládát fog cipelni!
;)))))

Csendes ügyeletet.

drúr 2010.05.07. 23:38:22

Hali, rég jelentkeztem, de hát mostanában a feleségemet is alig látom. Ma is, hogy egy kicsit hamarabb „hazaszöktem”, úgy fél hét körül, épp hogy megpusziltam Kingát, aztán indult ügyelni én ki a kertbe füvezni.
Na, de térjek át rád, hisz ez rólad szól, és hál’ Istennek van is miről. Kívánom, hogy ezentúl is csak pozitív élményeket gyűjts, mert ezek után mindenki csak irigyelni tud a mostani mozgalmas és új életviteledről. Ez az, aminek nagyon örülök a kimeneteleddel kapcsolatban, és amit nagyon sajnálok, hogy Laci ilyet nem tapasztalt meg.
Az elején még rengeteg új, szép, pozitív dolgok, események, látnivalók lesznek és élvezd is ki őket, mert egy idő után normálissá válik az, ami most annyira új és csodás, és ez így van rendjén, de akkor már észre se fogod venni, hogy mennyivel más lettél (a mást csak pozitív értelemben vedd), csak mi itthon fogjuk rajtad látni a változást, aminek valójában örülni fogunk (mert hisz ezért mentél ki, hogy tapasztalatot szerez és világot lás), csak még egy ideig azt az Anikót (vagy már Eánicou-t?) fogjuk keresni, akitől elbucsúztunk.
Ja, ez nem két hét után fog bekövetkezni, kicsit több idő kell hozzá és észre sem fogod venni az új normálissá válását, csak egyszerűen megtörténik. Viszont ezeket az élményeket életed végéig őrizni fogod.
Ügyes vagy te, és nem kell senkinek se bizonygasd csak magadnak. Te kell bízzál magadba, attól lesz önbizalmad, és nem attól ha másoknak elmeséled, hogy milyen ügyes voltál.
Most veszem észre, hogy osztom az észt, szólj már rám, hogy fogjam vissza magam!!
A képek tényleg jók, (az ugrás, a napfényes és a rózsaszín sálas mosolyok amik kiemelkednek) további képeket várunk!
Hagylak, mert aludnom is kell, hisz holnap már úgyis cipelgetésre vagyok ítélve!
pusszancs

drúr 2010.05.08. 01:34:48

Ja! majd elfelejtettem ezt elküldeni neked. Ha akarsz angolul tanulni, fordulj hozzá bátran! ;)

www.youtube.com/watch?v=gX-Jjl_8dvA&feature=related

De ha, inkább nőtől tanulnál, akkor merem ajánlani Őt:

www.youtube.com/watch?v=_RgL2MKfWTo

Szerintem, angol anyanyelvűektől tanuld és gyakorold a nyelvet, de nem árt a veled hasonló cipőben járókkal is társalogni.
pá-pá

drúr 2010.05.08. 01:37:11

Ja! majd elfelejtettem ezt elküldeni neked. Ha akarsz angolul tanulni, fordulj hozzá bátran! ;)

www.youtube.com/watch?v=gX-Jjl_8dvA&feature=related

De ha, inkább nőtől tanulnál, akkor merem ajánlani Őt:

www.youtube.com/watch?v=_RgL2MKfWTo

Szerintem, angol anyanyelvűektől tanuld és gyakorold a nyelvet, de nem árt a veled hasonló cipőben járókkal is társalogni.
pá-pá

drúr 2010.05.08. 01:39:47

Bocs, hogy ennyire erőszakos voltam, hogy többször is elküldtem, csak még gyakorolnom kell ezt a blogba írást.
Jó éjt!


süti beállítások módosítása